NÄR ALLT ANDAS SOMMAR

Bildbomb på kvällens middag, riktig livsnjutare på sista bilden. Bra ordval för min dag faktiskt, njutit av alla sommarkänslorna och framförallt av värmen. Legat ute i flera timmar i bikini och inte frusit ett dugg, så jävla underbart så jag kan inte beskriva! Mamma kom hem med godaste maten och även brie och jordgubbar, favoriterna. Så nu sitter jag här, mätt och lite smått solbränd, med dörren öppen mot altanen och andas in sommaren. Lutar mot en kväll framför esc med killen ovanför, helt okej det med faktiskt. Imorgon väntar mer sol och fika, nämnde jag att min tillvaro är rätt fin just nu?

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :








Alexandra Lind, snart sjutton somrar. Här delar jag med mig av tankar, bilder och annat värt eller ovärt att se på.



Instagram: alexandralinnealind