SAKNAD PLATS

Valde ut några få bilder från utlandet och ångrade mig på en gång, fy vad jag saknar det stället. Blir ju inte bättre av att jag går igenom alla kort heller direkt. 
Solen visar sig från sin bästa sida just nu medans jag ligger i soffan och skriver detta, orättvist. Drog på mig en förkylning häromdagen, stannade därför hemma idag och det var nog bra, känner mig redan bättre. Har tittar klart på One Tree Hill, bästa serien någonsin. Grät som man ska göra och bara tanken på att det inte kommer några fler avsnitt är ganska sorligt. Att jag sedan valde att titta på Safe Heaven gjorde bara att tårarna fortsatte rinna, åh vilken himla fin film. Länge sedan jag verkligen tyckte en film var så bra. Ska fortsätta att ligga i soffan och vara avundsjuk på alla som ligger ute och känner solstrålarna nu. Men jag måste bli frisk, helgen ser fin ut och det vill man ju inte missa. 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :








Alexandra Lind, snart sjutton somrar. Här delar jag med mig av tankar, bilder och annat värt eller ovärt att se på.



Instagram: alexandralinnealind