GRILLKVÄLL DEL ETT

Ovan är de första bilderna från i fredags. Den här långhelgen har varit riktigt behövligt och riktigt jävla bra. Nationaldagen spenderades i en stuga (bilder kommer) och fredagen med grillkväll. Känns som vi firat in sommarlovet fast det inte ens börjat än, inget man klagar över direkt. Den här veckan kommer bli bra, det vet jag. Vi ska gå till skolan varje dag men eftersom allt redan är klart och inskickat så finns det inte så mycket att göra. Därför ska vi gå runt i korridorerna och längta efter fredagen, ha en såkallad sommarfest och lämna in de böcker och annat. Efter avslutningen ska jag och titta på när Anna lämnar soltorgs dörrar för sista gången. Finns ingen som jag tycker är mer värd studenten är hon, genombäst är vad hon är. Ska fira henne och sedan blir det festligheter både fredag och lördag, klassfest och lagfest, blir nog himla bra. Och sen har jag sommarlov, helt stört. Som sagt, den här veckan kommer bli bra. 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :








Alexandra Lind, snart sjutton somrar. Här delar jag med mig av tankar, bilder och annat värt eller ovärt att se på.



Instagram: alexandralinnealind