FINASTE STUDENTEN

Har nyss kommit hem från en dundermysig studentmottagning hos Anna. Finns ingen som jag önskar denna dag mer än hon. Som hon har kämpat och slitit dessa tre år på soltorg och vilka otroliga resultat hon fått, det är nästan för bra för att vara sant. Hon är den mest begåvade, ambitiösaste (stavning) och fantstiska människa jag någonsin träffat. Hon är värd den bästa studenten någon kan få och jag hoppas verkligen hon har och kommer fortsätta in imorgon också! Jag är så hejdundrande stolt över dig Anna, det här är din dag. 

KOMMENTARER


bananen

jag älskar dej av hela mitt hjärta. tacktacktack tills jag går av på mitten för att jag har dej.

2013-06-20 // 17:02:09
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :








Alexandra Lind, snart sjutton somrar. Här delar jag med mig av tankar, bilder och annat värt eller ovärt att se på.



Instagram: alexandralinnealind