EN VECKA KVAR

Min altan har förvandlats till en somrig och mysig plats där vi redan har premiärätit flera gånger. Känner på mig att den kommer användas flitigt denna sommar. Ovan är några bilder tagna för en vecka sen, vi avslutade de sista skoluppgifterna efter vi vräkt i oss jordgubbar med mjölk, grädde och socker, sommarandan kör vi starkt på. Idag gick vi ut från gymnasiedörrarna och var klara med alla prov och inlämningsuppgifter för det här läsåret (läs:underbart). Det är en sån otrolig frihet att bara kunna släppa allt. Historieanalyser, variabler, debattartiklar, muntliga redovisningar, spanskaglosor, uppsatser, och allt annat som hör till. Okej nu ska jag inte överdriva, vi har lite mer än en vecka kvar av ettan, men ändå, sommarlovet är närmare än någonsin och jag klagar då inte en sekund. Livet är bra fint nu.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :








Alexandra Lind, snart sjutton somrar. Här delar jag med mig av tankar, bilder och annat värt eller ovärt att se på.



Instagram: alexandralinnealind