SOMMARKÄNSLOR

I lördags ramlade dessa tjejer in genom dörren. Vi dunkade håkan, fixade oss och tryckte sedan i oss pizza och jordgubbar (mmmmmm vet), Agnes och Hanna kom några minuter efter jag la ner kameran också. Vi gick sen uppför backen till en annan fin vän där vi spenderade nästan hela kvällen/natten med andra härliga människor. Vårvärmen och sommarkänslorna fanns i luften och det var bara så himla bra!  Älskar att ha alla fina personer runt omkring mig, ni gör mitt liv så otroligt underbart, tack för det. Och kolla på dom! Snyggare får man leta efter. 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :








Alexandra Lind, snart sjutton somrar. Här delar jag med mig av tankar, bilder och annat värt eller ovärt att se på.



Instagram: alexandralinnealind