MMMMM MAT

Mat som syster bjöd på för någon vecka sen, så. sjukt. gott. Har hunnit med en hel del idag. Började med nationelltprov i svenska, som alla andra ettor i landet hade också. Var flitig och stannade kvar i skolan, fick lite plugg undanstökat med tjejerna och tog sedan bussen hem. Med hörlurarna i och solglasögon på satt jag mig ute i solen och njöt av värmen (ja, det var lika skönt som det låter). Har dragit på mig en förkylning också, perfekt såhär till seriepremiären och sista april men jaja, inget att göra åt, "det ordnar sig". Ska försöka fota lite vår ute snart, det behövs, 80% av alla bilder på min dator är på mat hehe... Det händer otroligt mycket just nu, tiden går så himla snabbt och det känns som att jag inte hänger med i mitt eget liv ens. Snart är det sommar och första året på gymnasiet slut, helt sjukt. 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :








Alexandra Lind, snart sjutton somrar. Här delar jag med mig av tankar, bilder och annat värt eller ovärt att se på.



Instagram: alexandralinnealind